Aranżacja przestrzeni użytkowej Cię przerasta? Wydaje Ci się nijaka, bez polotu, mało kreatywna? Wystarczy jeden element, aby odmienić ją w niezwykłą przestrzeń! Zamontuj półki w gabinecie, kancelarii, biurze, restauracji a zobaczysz różnicę. Być może zastanawiasz się, w jaki sposób tak niepozorny mebel może nadać przestrzeni charakteru? Kontynuuj czytanie naszego artykułu, a podpowiemy Ci, jak najlepiej go wykorzystać by wycisnąć z jego potencjału jak najwięcej.
Półki do restauracji i dla gastronomii
Pracownia Autorska Kwiatek oferuje jedyne w swoim rodzaju, unikalne półki do restauracji (i nie tylko!), które wychodzą wprost spod naszych rąk. Dzięki temu, że są rękodziełem wykonanym z sercem i umiłowaniem minimalizmu, nowoczesności oraz jakościowych materiałów, są ozdobą samą w sobie. Dzięki nim ściany w restauracji, barze czy kawiarni od razu staną się ciekawsze i skupią wzrok gości.
Aby jednak jeszcze bardziej urozmaicić wystrój lokalu gastronomicznego, polecamy umieścić na nich doniczki z kwiatami. Dlaczego? Z kwiatami nigdy nie można się pomylić - każdy je lubi. Jeśli nie hodować i pielęgnować, to na nie patrzeć. W prostszych wnętrzach możesz postawić na te o zielonych liściach, a jeśli szukasz więcej waloru estetycznego – wybierz te z kolorowymi płatkami kwiatów. Kwiaty będą doskonale uzupełniać się z półką z naturalnego drewna. Jeśli chcesz wprowadzić styl boho, to postaw na przykład na model na skórzanych paskach, pozostając tym samym przy naturalności materiałów.
Półki do gabinetu, biura, kancelarii
W bardziej formalnych wnętrzach, takich jak gabinet, biuro czy kancelaria oczywiście również możesz ustawić doniczki z kwiatami. Doskonałym pomysłem będzie umieszczenie na nich również książek branżowych, które będą symbolem Twojej wiedzy i doświadczenia. W biurze, gdzie znajdują się Twoi pracownicy, możesz postawić też ramki z motywującymi cytatami – na pewno dodadzą koloru codziennej pracy! Tutaj polecamy półkę czarną lub białą z metalowymi wspornikami; kompozycję idealnie dopasowującą się do typowych mebli biurowych.